Followers

Saturday, November 19, 2011

Rokok & Kopiah Serius Sentap!!

Hello guys...

Lame gile kan aku tak update? Biasalaa, orang nak jadi blogger kite pon terhegeh-hegeh nak jadi blogger jugak. Orang buat entri berschedule, kite buat entri ikut suka hati. 

Ape-ape pon, alasan klise yang aku akan bagi "blog aku, aku punye suka laa nak hupdate ke tak kan?". Aku bukan blogger yang idup aku hanya bergantung kat blog neh jea. Aku buat saje-saje nak mengisi masa lapang. Bila aku tak hupdate tuh, masa aku tak lapang laa. Aku tipu pun bukan korang taw, ye dak?

Kali neh aku nak share satu video dari MatLuthfi90. Sape tak kenai mamat neh? Baek hang pi terjun KB Mall sekarang! Malam-malam dah takde orang. Dengan senang hati korang boleh terjun melayang-layang. Mintak-mintak laa mati sebelum sampai tanah. Takde laa sakit sangat kan? Takde laa, gurau jea. Jangan pi terjun betoi. Mampuih aku sat lagi.

Image aku amik dari sini sebab aku malas nak snapshot :P

Video neh yang paling lame yang berjaya dihasilkan oleh Mat Luthfi. It's about 13 minutes. Biasa dye buat video kurang dari 10 minit kan? Tapi dalam 13 minit pon banyak maksud-maksud yang tersirat yang nak disampaikan oleh beliau.

Korang nak tengok, boleh tengok kat blog yang aku cedok gambar tuh. Kalo korang berat sangat nak klik situ, boleh tengok kat YouTube terus. Link kat bawah:-


Papepon, enjoice da scene. Jangan terpesong sudah. Aku takleh jamin.

Baibai~~

nota KAM: kalo aku buat camni, ley dapat ramai peminat pempuan cam dye tak?

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment