Followers

Saturday, January 7, 2012

Minggu Final Exam

Salam guys..

Sedar tak sedar dah nak abes sem neh aku belajar. Sepanjang-panjang sem neh ape yang aku belajar? Aku pun tak tau. Tengok-tengok dah kena masuk dewan exam.


Ekceli, exam aku da start seminggu yang lepas. Hari neh baru sempat nak update siket. Maklum laa sebok study kan. New year celebration pon dengan buku-buku ilmiah. Kelass gitew. Jangan nak percaya sangat laa.

Aku dah lepas 2 papers for the first week exam. And now still have 3 papers to complete dis semester. 3 papers yang last neh amat-amatlah tough. Rase macam nak maki sape buat schedule exam. Yea laa, 3 subjek tough dye letak in the same week. Dah lah xda gap even a day pun. Dye macam nak suh kumpul stress tu dulu, then after all finished, just ledakkan stress tu semahu-mahunye. Habis, kalau first paper da stress, takkan boleh study for the next paper punye kan? Korang boleh ke? =.=


Lepas abes sume exam, sem break pon start. So, mase neh laa yang best kan? Da penat + sakit otak nak study, biarkan dye rehat puas-puas sebelum mula bekerja untuk next semester. Oh ya, next semester will be on 13th February 2012.

Bermulanya sem break, dats mean sepinya blog aku untuk sebulan. Yeahh!!

Baibai~~

nota KAM: Tak sabar nak mula sem baru sebab banyak benda da plan :)

SUKA  entri ini?

No comments:

Post a Comment