Followers

Sunday, July 10, 2011

Final Oh Final

Hello guys..

Lame kan aku tak menyinggah kat sini untuk tatapan korang? Kalau nak ikotkan banyak cite yang boleh aku share ngan korang, tapi entah laa. Mood nak menaip tuh malas buat seketika waktu. Sori laa derr.. Huhuhu~~

Dalam ramai-ramai blogger dok update pasal BERSIH 2.0 tuh kan, aku lebih suka tumpukan perhatian korang kat final aku yang tinggal 2 hari saje lagi. Yess, tak lama lagi kan 2 hari tuh. Tapi satu apa pun aku tak baca lagi. Err, ape pentingnya final aku buat korang? Aku saje jea nak larikan tumpuan korang sebentar kat BERSIH 2.0 tuh. Boring gak kan asik-asik baca yang tuh jea. Tol dak?

Sekarang neh aku lebih banyak habiskan masa tengok cite Harry Potter. Sebabnya? Hari rabu neh aku nak pegi tengok wayang ngan member2 aku, cam tak best gak kan kalo tengok last dah. Nanti tak tahu jalan cite. Buat aku ngantok jek lam panggung nanti. Tak gitu kan? Hoho~~

Aku pun tak nak cite panjang, sebab aku nak sambung Harry Potter aku neh. Aku stop sini dulu neh. Beres.

Baibai~~

nota KAM: sempat ke habiskan Harry Potter before Rabu neh erk?

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment