Followers

Tuesday, August 16, 2011

Anda Fikir Anda Terer? Jawab Neh!

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah, hari neh dah masuk hari ke-16 kita berpuasa. Kepada yang masih lagi penuh puasanya, tahniah. Kepada yang sudah berlubang, kene ingat supaya ganti semula yea :)

Oke, korang dah sahur ka belom neh? Hari neh aku sahur awal giler. Tak caye? Kul 4 pagi aku dah abes sahur. Aku sahur dengan buger GCB ari neh. Membe aku baik hati nak belanja. Terima kasih untuk beliau. Kenyang perut aku. Asalnya bukan nak buat sahur pun, tapi disebabkan beliau yang balik lambat, so aku pun wat sahur laa kan.

Kepada yang dah abes sahur tuh, yang nak regang-regangkan urat, nak relax-relaxkan otak sementara tunggu Subuh kan, (awal giler nak tunggu Subuh =.=) ataupun yang baru bangon nak sahur, yang malas nak tolong mak menghidang tuh, boleh laa jawab soalan teka teki tekuk neh dulu yea. Ada bran? Yakin ke boleh jawab??


Haa, korang nampak kuda belang kat atas neh? Dah besar gedabak aku bagi. Kalo korang memang dilahirkan bijak pandai, ataupun buat-buat bijak kan, kuda belang berbelang hitam putih kah atau putih hitam? Tak susah pun kan soalan neh. Jawapan aku dah bagi. Tinggal korang pilih jea. 

So, selamat menguji minda :)

Baibai~~

nota KAM: Bila dah Subuh kejut aku yea :)

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment