Followers

Monday, August 8, 2011

Jimmy vs Suhaila: Sape Akan Menang?

Helo my readers..

Lame korang merindui aku kan? Aku taw dan aku sangat-sangat terharu sehingga menitiskan air hidung! Nanti korang kena terus merindui aku untuk membaca tulisan-tulisan aku, boleh? Bile air hidung aku menitis, baru aku menulis. Gile pemalas kan? =.=

Hari neh aku tak leh nak tido lagi laa. Sampai sekarang mata aku masih lagi luas terbentang neh haa. Tak reti-reti nak berehat sekejap ke. Penat dah aku cuba merehatkan beliau, tapi degil tahap gaban. Adeh! Sebab tuh laa aku rajin nak menulis neh.


Terus ke tajuk. Kisah cinta kawen Jimmy Shanley dengan Suhaila tak pernah nak habes laa aku rase. Camne nak habes kan kalo dah masing-masing dok berbalas kata gunakan medium akhbar. Orang akhbar memang suka laa sebab ade cerita untuk dorang tulis. Tapi tang yang membaca, rasenye dah muak sebab asik-asik cite kisah yang tak pernah nak habes.

Kalo selesai cara baik kan bagus. Duduk semeja, bincang. tak payah nak buat kenyataan yang tah hape-hape. Bile yang neh buat kenyataan, yang tuh pun nak buat kenyataan gak, defend diri laa konon kan. Eh, itu mesti! Nanti perniagaan tah ke mana, pengacaraan tah ke mana. Sape yang sanggup hilang keje woii!!

Bagi aku, daripada dok membalas kenyataan camtuh, bek setelkan dalam kelambu baik-baik. Sebelum orang menyampah dengan kenyataan-kenyataan korang, buatlah sesuatu demi perniagaan ko, pengacaraan ko, anak ko, famili ko. Ye dak?

Baibai~~

nota KAM: Selamat Bersahur!!

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment