Followers

Wednesday, March 30, 2011

Lega~~

Salam korang2 sume..

Wah, aku nak update belog dengan semangat baru. Oyeahh.. Sila percaya. Ngee~~ Tak pecaye?? Pehal kaw tanak pecaye?? Pecayelaa.. Pecayela... Percayalahhh!!! (Gaya Siti Nurhaliza nyanyi lagu hit beliau. Lagu apa?? Cari sendiri.. Lalalala~~)

LEGA. Wahh, lega dapat berak dengan aman. Cehh, aku nak cerita yang neh ke?? Tak bukan?? Korang taw kan? Bukan yang neh. Oke, memang bukan yang neh. Korang pandai. Tahniah untuk korang. Yeeaayyyy~~ *cam budak la korang neh..hahaha*

Oke, aku nak cerita betapa kelegaan aku mencapai tahap yang sangat-sangat maksima. Sila pecaye lagi yea. Oyeahhh. Sayang korang sume. Aku lega sebab aq dah berjaya menyiapkan repot makmal aku yang sangat banyak itu. Yeah!! Bangga dengan diri sendiri. Bajet laa aku neh kan? Ade aku kesah? Diri aku kan. Mesti laa aku bangga.. Cehh, melalut lak.

Oke. Aku berjaya siapkan ENAM diulangi ENAM repot dalam masa SATU HARI!! Bangga2!! Satu hari tanpa tido? Oh!tidak.com. Eh2, melalut jea koje ko yek. Adoiyai. Satu hari dengan tido dan bangon tido yang lambat.*alamak, kantoi bangon lambat.hohoho.sila jangan pecaye~~*

Siriyes beb.. Siriyes siket. Boleh?? Oke,boleh. Aku mati-matian usaha nak siapkan repot neh. Tak cukup tido aku sebabkan benda alah neh. *aik??tadi kate bangon lambat??camne?haa,jawab!!adeh~~* Hahaha, aku tipu jea. Tapi pecayelah aku da siapkan dalam masanya. Nak print punye laa lambat servisnye. Papepon tenkiu abg printer. Hik2~

Bile da submit aku punye repot, lega yang teramat sangat laa. Tapi ade perkara lagi yang tak setel. Esok ade TEST LAB laa plak. Adoi, pe aku nak jawab neh. Tape2, kaw suh laa hausmet kaw tu study. Esok boleh tiru dorang kan?? Boleh?? *sila tumbuk aku sekarang!!dush dush dush~*

Oke laa, daripada aku mengarut lebih panjang lebih baik aku setop di sini laa dulu yea. Nanti lain kali aku mengarut lagi. Boleh kan?? Hahaha. Aku nak study.*study ke??* Ikot suke aku laa..Chow.


ouch, berdarah~~


nota KAM: semoga esok tidak sebizi hari ini sehingga muka aku berkerut seribu. sori guys :)

4 comments:

  1. esok test lab dan techno la.. mlm ni studyy!!!
    caya tak2? :p

    ReplyDelete
  2. oh, techno sekali ke??huhu~~

    ReplyDelete
  3. kelegaan y maksimum ak bile ak dpat melepaskan sengpech ak depan mdam n korang2...ngee=D
    bia la jd gpo pn n npok lbih truk dri y ari tu..adeeesss;(

    ReplyDelete
  4. yeah...aq pon same.trauma jd org 1st..lalala~~

    ReplyDelete