Followers

Thursday, December 1, 2011

The Great Day

Hello semua.. Assalamualaikum :)

Hari ape yang great sangat tuh? Semua orang dok sebok ngan 11.11.11 juga 20.11.2011. Tapi aku? 28.11.2011 lagi great! Sebab? Hari tuh bufday aku yang ke-22. Haa, dah tua rupanya aku neh. Dah bleh kawen :)

Tapi tak sume tahu pun hari tuh bufday aku. Ape aku kesah kan? Bukan penting pon. Kalo aku dah anggap ianya juz bese-bese jea, apatah lagi orang lain. Ye dak?

Tapi, dat day was so great! Kebetulan hari tuh cuti kan. Aku plan laa ngan kawan2 aku pergi main air dekat Bukit Gambang Waterpark. Sape yang tak pernah pegi lagi, bleh laa ajak kawan-kawan, famili, release tensen kat sane. Bez kowt. 





Kalo korang pegi, seyez tak nyesal. Memang bez kowt. Aku tak tipu neh. Da banyak kali aku melepak kat sini. Neh baru siket gambar aku letak. Kalo korang nak tahu lagi ape yang ada, juz datang sini jea dan rasa sendiri pengalaman tuh.

Tapi kitorang juz maen sampai petang jea sebab hujan turun dengan lebat. So, lepas tuh terus balik laa. Then, ade laa 3 orang membe aku nak selebrate bufday aku. Aku dah tahu dah. Juz folow jea laa kan. Orang nak sambut. Tapi, dalam pada aku dah tahu pun, still lagi dapat 2 kejutan.

Firstly, dorang semangat wat kad ucapan bufday kat aku yang besar gedabak. Terharu. Aku malas nak letak sini sebab penuh ngan muka aku. 

Secondly, dorang bawak aku pegi makan satay zul. Dah lame aku ngidam nak makan satay. Nasib bufday aku bukan time cuti. Dapat gak merasa. Aku tak tahu pun dorang nak bawak aku pegi sane. Sampai sane aku ternampak signboard tuh. Terkejut gak. Nak nangis pon ade. Hahaha. 

Lepas tuh kitorang pegi melalak kat bilik karoke. Ape pon, bufday aku banyak drama. Balik plak kete meragam. Ending yang super duper tak syok.. :(

Apepon, dat day was so great. Thanks to all my friends who make its super duper great! I appreciate all of your wishes and your time with me. 

Baibai~~

nota KAM: Hepi besday buat kembarku jugak, Ady Wan :)

SUKA entri ini?


2 comments: