Followers

Saturday, December 24, 2011

Jom Spread That Iklan

Salam Sabtu semua :)

Camne hari sabtu korang? Great? Weekend neh laa kita nak privacy sket kan? Hari-hari biasa kita selalu bangun awal pagi nak pergi kerja laa, nak pergi kelas laa. Memang takleh nak buat kerja lain laa. Sebab tuh memang kerja wajib kan. Bila weekend datang, mase neh laa nak keluar dengan family, gather same, melawat sanak sedara. Tak semestinya bila raya or bila sedara sakit baru nak melawat sana sini.


Pastu, hujung-hujung tahun neh plak banyak movie baru kat panggung kan? Sherlock Holmes. Chipmunks. Mission Impossible. Banyak lagi laa. Tak larat nak listkan. Yang berkapel keluar dengan kapel masing-masing, yang single keluar dengan kawan-kawan. Tapi serius, keluar ngan kawan-kawan lagi bez kot. Kalau ngan kapel, banyak yang kontrol. Perempuan kontrol ayu depan pakwe, laki kontrol hensem depan makwe. Tak setuju? Ada aku kesah??

Oke, entri kali neh aku nak cerita sket pasal satu iklan yang bagi cash rewards kat kita. Churp Churp. Aku taw ramai yang dah taw kan? Churp Churp neh akan bagi rewards about RM0.20-RM0.40 kat kita for each click. Ini adalah perniagaan internet yang bukan berlandaskan MLM. Taw? Ini bukan perniagaan pon, juz kita tolong spread that iklan to others. Pastu kira rewards yang dapat tuh macam dye bayar kita laa untuk setiap iklan yang kita spread. Senang jea kan?


Sambil-sambil dok blogwalking kat blog kawan-kawan, klik jea. Tak makan banyak masa pon. Kita tolong laa sesama kita, kan? Kalau korang tak register lagi, boleh laa register sekarang. Boleh tekan SINI untuk register. Pastu kita share-share link laa, oke bebeh?

Baibai~~

nota KAM: Sambil menyelam minum air, ye dak? :)

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment