Followers

Monday, June 13, 2011

I'm Back!!


Pheww!! Balik pon nak buat entri ke? Suka ati aku laa kan, neh kan belog aku. Lain laa kalo neh belog ko nak kecoh-kecoh. Ye dak? Ye laa kan? Hahaha~~

Korang mesti rindu aku kan, lame aku takde neh. Aku taw tuh. Aku terharu giler neh. Nak nangis!! Nak nangis!! Pheww. Hilang macho. Lalalala~~

Oke, aku cerita pasal ketiadaan aku ari tuh dalam entri akan datang yea. Mood nak buat entri tuh takde lagi selepas kekalahan Kelantan lawan Terengganu dalam Piala FA. Bukan salah Daudsu hokayh. Dye nak save bola tuh, tapi nak buat camne kan. Dah takdir musim neh piala tuh sampai ke Terengganu. Tapi tak semestinya musim depan piala tuh sampai tempat sama hokayh. Terengganu, jaga-jaga!!

Baibai~~

nota KAM: Piala FA Kelantan vs Terengganu aku tengok full ari tuh. Tak penah aku buat. Hoho~~

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment