Followers

Thursday, June 2, 2011

Around The World

Hello sume.

Korang rindu aku lagi tak? Kan 2 ari lepas aku baru buat entri, da rindu lagi ke? Oke, terharu giler2 neh. Lalala~~

Neh 1st entri untuk bulan Jun. Welkam June 2011. Ingat tak aku ada janji ngan korang sume nak cite pasal satu program tuh. Alaa, yang aku ade sebut dalam entri sebelom neh tu. Tak ingat? Hurm, tak ingat rujuk sini k.


Oke, da taw kan. Aku nak cite pasal program Around The World! Neh program under International Office kat tempat aku belajar neh, UMP. Neh pon 1st time aku nak join. Before dis, IO da buat, tapi mase tuh malas lagi nak join. Haha. Aku mengikut membe jek, da dye ajak pegi same kan, ape lagi. Free gak pon.

Kitorang satu grup seramai 4 orang, pilih nak pegi Guinea, Africa. Projek pasal pertanian nenas kat sane. Aku nak cite lebih2 pon tak reti gak, sebab tak pegi pon lagi kan. Tapi melalui yang aku bace dari internet lah, kat sane pertanian nenas dorang sangat bagos. Macam wiki plak kan entri aku kali neh. Hahaha


Korang nak tahu pasal Guinea tuh, korang search jea laa. Malas aku nak cite satu-satu. Tapi jalan nak masuk kat ladang nenas dorang tuh off-road. Sangat mencabar kot. Tak taw laa camne nati neh. Adoiyai~~

Lagi satu, kitorang kene stay sane selama 6 minggu. Agak lame gak tuh. Dah laa nak pegi bulan pose nanti. Hurm, 3 hari nak raya baru balik. Uwaaaaa

Baibai~~

nota KAM: Aku rasa boring lak entri kali neh. Mood aku boring kot. Takpe laa, korang bace jea laa ek =.=

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment