Followers

Saturday, June 4, 2011

Jangan Kau Pergi

Hello dude and hye babe :)

Tetibe awal pagi gini datang mood nak hupdate belog kan? Tapi tak taw nak hupdate pasal ape. Agak bangang di situ yea. Ciss!


Tapi takpe, aku da taw nak hupdate pasal ape. Haa, jangan kau pergi! Title xleh belah kan? Ekceli aku tengok drama Nora Elena yang dok tengah maen tak abes-abes lagi kat tibitiga tuh. Aku tak tengok kat tibi, aku donlod jek sebab aku ade kat hostel sekarang neh. Aku donlod pon membe aku nak tengok, tapi alang-alang dah donlod kan layan laa skali. Orang kata sedap cite neh. Orang laa kata, aku tak kata apa lagi. Kene tengok sampai abes dulu baru bleh nak kata. Boleh?


Ade satu lagu tuh, Terhenti Disini - Asfan, lagu yang sama dengan cite Asmara kan? Aku perasan sebab baru jea lepas tengok Asmara, sambung ngan Nora Elena terus. Hahaha. Giler boring punya pasal. Tapi aku bukan nak cite pasal tuh, selingan siket jek. Alah, cam tak biasa lak dengan iklan. Kalo tengok drama kat tibi tuh, leh lak tunggu iklan kan. Ceh, panjang lak iklan neh.

Oke, terus ke tajok. Jangan Kau Pergi - Erry Putra featuring Reen Rahim and Shajiry. Aku suka lagu neh. Sedap. Neh pon tengah menaip entri sambil ditemani lagu neh. Jom layan same-same nak? Taknak sudah. Yang nak layan leh play video kat bawah neh. Lirik dah ade skali tuh, so jom laa memekak same-same. Hahaha~~

video

Baibai~~

nota KAM: mata neh tak ngantuk lak. ciss!!

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment