Followers

Saturday, November 24, 2012

Softskill 2

Hari neh aku stat masuk kelas untuk Softskill 2. Depa kata softskill neh bagus untuk nak g LI (Latihan Industri) dan nak kerja nanti. Yelaa kot, kan.


Sepatutnya aku dah attend kelas neh awal-awal lagi. Sebab aku register untuk seksyen yang awal-awal. Tak nak lah hujung-hujung sem kan, sebab biasanya hujung sem neh mesti sibuk. Sibuk dengan assignment, tutorial, test, kuiz, sebagainya laa. Tambahan pula tengah buat PSM kan. Lagi laa bertambah sibuknya.


Yang menjadikan aku baru kena attend untuk sesi ketiga sem neh sebab, aku pun tak tahu salah sistem ke manusia yang dropkan subjek tuh dalam course register aku. Bengang jugak laa kan. Sesuka hatimu nak drop kan. Setelah timbang tolak tambah bahagi cakap cakap,  dia akan registerkan balik. Tapi dapat yang last laa kan. Nak wat camno. Daripada kena extend semata tak ambil subjek neh, terpaksa laa kan.


Subjek neh 2 hari jea kene attend. Tapi tu laa, weekend kan. Hari neh agak bosan laa jugak. Esok masih ada. Harap dapat bertahan.


No comments:

Post a Comment