Followers

Tuesday, May 31, 2011

Salma Juara Mentor 5

salma mentor janda anak satu

Hello sume readers belog aku neh. Agak lame tak jumpa korang kan. Maklom laa, bizi banyak lately neh. Hahaha. Aku taw korang mesti rindu aku kan? Aku terharu. Ceh!!

Oke, banyak benda aku nak cite neh sebab banyak benda yang berlaku sepanjang aku menyepi. Ciss, ayat nak novel jea kan. Entri kali neh aku nak cite pasal Juara Mentor Musim ke-5, SALMA! Terlambat ke aku nak buat entri pasal neh? Lantak laa kan, aku nak buat gak.

salma juara mentor 5

Kemenangan Salma pada malam tuh memang dah dijangka kan. Aku tak tengok live sebab mase tuh aku dalam bas =.= tapi aku baru jea abes tengok yang aku donlod semalam. Salma punyer perform giler ah. Aku suke lagu Listen tuh. Lagu makan hari-hari dye kan, all out gitew.

Tapi aku agak kurang puas hati dengan markah juri awam. Diskriminasi ke hape. Iqa yang tahap biasa-biasa jea, gempak dengan gimik jek leh markah penuh. Neh nak habaq, Mentor tuh pertandingan nyanyian, bukan gimik yang power. Paham? Tapi alhamdulillah, berkat markah siket, peminat tak leka mengundi.

finalis mentor 5

Masa ucapan tuh, Salma ada sebut pasal anak dia kan? Dah ada anak rupanya, Puteri Nurul Huda, 3 tahun. Status orang tak pandang laa sekarang. Janji bakat ada, jangan sia-siakan. GO SALMA!!

salma juara mentor 5

Baibai~~

nota KAM: motif Nas Ahmad tanya kenapa Salma menangis??

SUKA entri ini?

3 comments:

  1. wah tahniah kepada salma...

    Hai salam perkenalan marilah ke blog saya...

    http://fasham87.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. she deserve it :)
    slamat dtg~~

    ReplyDelete
  3. huhu thanks coz follow me...follow u back...

    ReplyDelete