Followers

Thursday, April 7, 2011

Class Gathering

Hello sume. Ari neh terasa lega sket demam neh. Korang camne? Sihat tak?

Kali neh aku nak bercerita, walaupun aku neh seorang yang fail dalam menyampaikan sesebuah cerita, tapi aku nak cerita gak!!! Korang bace jea laa ek.. Hehe~~ Cerita aku kali neh berkisarkan program yang aku handle. Tak buat pon lagi. Ari sabtu neh (9 April 2011) insyaAllah akan terjadi. Ngeh ngeh~~ 

Aku buat satu Famili Day untuk kelas aku jea, sebab proposal Famili Day untuk fakulti ditolak. So, dari sini bleh laa amik pengalaman sket2 tuk handle Famili Day Fakulti nanti. Ye dak?? Tapi bukan aku laa, pengarah program laa kene amik pengalaman, kan? Yang neh aku juz tolong handle jea sebab aku yang suarakan. Huhu~~










Kami pilih nak pegi Pantai Balok, Kuantan. Aku pon dah survey sket2 kat sane. Kire ok laa nak bersukaria neh. Orang kate Pantai Balok neh makan orang. So kawan2, berhati-hati laa ek bile sampai sane nanti. Jage sesame sendiri ok.

         

Banyak gak laa aktivti/game yang kitorang akan buat nanti. Nak tahu ape? Tunggu laa aku update selepas pegi nanti. Tak syok laa kalo aku bagitaw sekarang kan.  Hahaha~~


Aku harap segalanya insyaAllah lancar. Mudah-mudahan semuanya selamat dan happening di sane yea. Same2 kita menjadikannye kenangan kita. 

Baibai~~

nota KAM: aku terperasan entri kali neh agak seyez kan?? huhuhu~~

SUKA entri ini?

2 comments:

  1. ktorg da wt sukaneka kt balok dlu huhu
    tp utk geng jelaa bkn utk sklah..

    ReplyDelete
  2. ooo.. xramai laa?
    neh 37 ore.gano laa nak handle..huhu~~

    ReplyDelete