Followers

Monday, April 11, 2011

Famili Day 2011 Part I

Salam sume pembaca belog Kierul Amin Mohamad
Come as Guests, Stay as Family~~ :)

Oke, ari neh nak tunaikan janji yang dulu tu. Eh, aku ade berjanji ke? Ade... Aku ade berjanji satu benda ngan korang. Dah lupa ek? Sampai ati korang. Sob sob...

Aku janji nak update pasal Famili Day klas aku ari tue kan. Dah ingat dah? Haa, camni laa pembace bijak. Hehe. Aku xboh cite panjang2. Aku nak biarkan gambar saja yang bercerita keriangan kitorang. Boleh? Mestilaa boleh kan. Camni laa baru aku sayang. Wee~~ Geli ahh!!

sebelom bertolak. sempat aje korang!!

stop bekpes jap kat De Aisyah

sudah kenyang laa 2 memasing :D

tengah buat bara nak bakar ayam!!

poyo jek mamat neh. wekk!!

first game. gigit epal!!

redi tok 2nd game :)

wahh, tertonggeng-tonggeng!!

oppsss!!

aku suke gambar neh :)
Haa, da puas terjah gambar? Tak lagi ea? Takpe. Tunggu dulu. Ade lagi nanti. Neh baru part I. Ilex r beb. Nanti aku masukkan lagi yea. Hehe~~

Alhamdulillah semua berjalan lancar pada waktu kejadian walaupun permulaan perjalanan agak kelewatan siket :D. Cuaca pon seakan memahami kami. Elok jea, tak panas tak hujan. Tapi!! Tapi, sesuatu yang tak sangka. Keesokan harinya hujan lebat giler. Waduh, aku bersyukur sangat2 time tuh. Thanks GOD!! Aku bersyukur dengan rahmat-Mu.

Baibai~~

nota KAM: nantikan part II plak yea :D

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment