Followers

Wednesday, April 13, 2011

Perak 4-0 Kelantan

Salam sume2 yang aku sayang :)

Aku update pasal bola? Sejak bile aku tengok bola neh? Hahaha. Aku tengok hokayh. Tapi bukan dalam agenda utama aku. Aku juz tengok sekadar tengok jea. Paham kan? Bagus~~


VS


Malam tadi pasukan The Red Warriors (TRW) lawan Perak F.A kat stadium kat Perak. Kelantan kalah laa weii. Ilex laa kan. Adat pertandingan la tu. Tak selamanya kita di atas, dan tak selamanya kita di bawah. Betoi dop? Think positive laa sket. Takkan asyik nak menang lak kan. Xde cabaran lak kalo camtuh. Tak gitu ea??

Aku nak update banyak2 pasal bola, aku pon xreti gak. Kalo aku reti, da lame kot aku jadi pengulas kan. Hahaha. Tapi ade satu bende yang menarek kat sini. Nak taw pe dye?? Haa, bace lagi :D


Yang menareknye, Akmal Rizal, yang dulu merupakan seorang pemain Kelantan. Tapi sekarang dye sudah bermain untuk team Perak. So, dye lawan bekas team dye dulu. Macam semangat sedikit di situ untuk menang kan. Sebab tue bleh menang. Hehehe.Oke, itu gurau!! Dan ini merupakan perlawanan pertama Akmal Rizal menentang The Red Warriors.

“Saya juga mahu buktikan sesuatu kepada penyokong Kelantan, bahawa saya masih berbisa, penyokong Kelantan ni bagus, saya hormati mereka, dan saya harap mereka pun sama hormati saya, sebagai bekas pemain Kelantan, saya kini pemain Perak, saya akan lakukan yang terbaik untuk Perak. Apa jua keputusan perlawanan, menang kalah adat pertandingan.” - Akmal Rizal
Oke laa, tak nak cakap banyak. Kalah menang tue bende biase laa dalam mane2 pertandingan kan. So, terima laa dengan hati yang terbuka. :)

Baibai~~


nota KAM: penah skali tengok bola live. tapi tak bez sebab aku tak bawak spek!!


SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment