Followers

Saturday, April 2, 2011

Sensasikan Berita Anda! & Menangi RM500

Assalamualaikum...

Awal2 buka bicara kena laa bagi salam. Tol dak?? Moga2 diberkati rezeki. Kan? Oke, kali neh nak bercerita pasal satu contest dari Harian Metro. Contest yang dipanggil Laporan Biar Betul! bermula 30 Mac 2011 hingga laa 20 April 2011.


Korang nak join jugak ke contest neh? Oke, korang boleh folow instruction aku bagi neh yea.

1. Korang kene "LIKE" dulu Facebook Harian Metro neh. Cop2, korang ade FB tak? Mesti sume ade kan? Rugi laa kalau takde sebab contest neh guna FB taw. Bek korang pegi buat cepat.

facebook harian metro

2. Kalau korang dah LIKE, korang boleh teruskan dengan step seterusnya laa. Masuk kat Biar Betul di Facebook untuk menghampirkan diri anda ke RM500!! Oyeahh. Tepuk tangan~~

facebook harian metro

3. Next, korang klik laa kat situ untuk start. Pastu korang klik kat Gelagat Biar Betul! Anda.

facebook harian metro

4. Sudah?? Yeay. Korang dah dekat sangat dah. Teruskan laa isi ape2 yang dye nak tuh. Nanti same2 laa berebut RM500. Aku suka berebut2 neh taw. Hahaha~~

5. Dah siap sume korang boleh laa share kat FB korang. Suh membe2 korang undi sampai lebam. Yieha~~

Nanti kalau korang nak tengok bape ramai yang dah undi korang, korang bukak kat Galeri Biar Betul! Haa, lagi satu. Kalau korang tak berminat ngan benda2 camni kan, korang boleh laa bukak page neh terus untuk undi aku. Klik jea sini. Hehe~~


Then, akan keluar laa page macam kat bawah neh. Tengok, aku masih lagi 0 undian. Huhuhu. Sedih :( Korang undi laa aku ek. Hehehe~~


Korang tak nampak aku punyer berita yang sensasi tuh ek? Oke, aku besarkan. Jangan salah plak nanti taw :))


Haa. dah besar gedabak aku bagi. Vote for me k. Haa, macam neh laa bez kan.. Hehe~~


nota KAM: Vote sampai lebam ok :))


No comments:

Post a Comment