Followers

Tuesday, April 12, 2011

Percubaan Mencuri Yang Gagal!

Salam sume.

Ini adalah versi fast update, sebab mate aku sudah ngantuk. Huhuhu~

Aku xde nak cite banyak, juz nak cakap ade satu kejadian atau lebih enak dikatakan satu percubaan mencuri yang gagal di rumah aku. Aku tak taw cite sebenarnye, tapi aku ade dengar bunyi bising tuh. Disebabkan keje yang bertimbun, aku cam bese, wat dunno jea laa kan. Baik aku siapkan keje aku.


Aku taw bile membe aku tanye sal kejadian tuh. Aku yang cam terpinga-pinga siket trus suh dye cite. Si pencuri tuh nak amik sebijik kamera dan sebuah laptop! Omaigod!! Ape kejadahnya nak mencuri time terang benderang kan? Orang sume masih sebok berulang alik dari bilik ke bilik. Ape punya bangap (bangang  + bengap) si pencuri itu. Tu laa namenye pencuri bodoh. Haish~~

  

Tengok laa dunia sekarang. Tak kira tempat, kecurian pasti berlaku. Even orang yang terpelajar pon sanggup nak buat keje2 bodoh camtu. Ape punye bangang laa. Merosakkan nama golongan elit jea. Haish~~

Orang gini memang tak lama nak idop ase neh. Kalau jenis yang tak de ati perot, lame dah arwah asenye. Cuba laa usaha siket, cari yang berkat. Neh nak mencuri jea keje. Ingat elok sangat ke bile makan hasil curik neh? Tak rase lagi sekarang. Lelame turun kat anak cucu taw tak??

Dah, aku nak tido. Ngantok dah. Cakap banyak2 pon tak gune, kalo diri sendiri still nak mencuri. Ye dak?

Baibai~~

nota KAM: akhir2 neh banyak sangat kejadian curi2 neh. tak selamat dah ase barang2 aku neh. even xde harga pon, tapi tetap berharga bagi aku. huhu~~

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment