Followers

Saturday, April 23, 2011

Sumpah JAMBU Lawak!!

Salam sume readers :)

Mase neh jam kat laptop aku pukul 2.44 AM. Ape kejadah aku tak tido lagi kan? Nak kate stadi musim2 final neh, ye ke stadi?? Semangat sangat stadi sampai mase gini kan. Hoho~~

Tak de laa. Aku tunggu tenet yang selow gile babeng neh semata2 nak donlod konsert Maharaja Lawak minggu ke-4. Bese laa, kalo da namenye student yang duk kat hostel, takde maknenye nak ade ASTRO Warna sume tuh kan. Kejadah ape kan?

Maharaja Lawak Astro

Aku tengok siket2 jea baru . Tapi aku suka giler ngan lawak JAMBU malam neh. Seyez walaupun tak banyak cakap, tapi aksi dorang memang lawak giler. Pecah perut, sampai berair-air mata neh gelak. Hahahaha. Memang patut korang dapat 57% pun JAMBU ooiii. JOZAN pon kalah, dapat 11% jea.

Kat bawah neh aku nak kongsi video lawak JAMBU neh. Jom gelak sama. Tak puas tengok beb. Kensel cendol, tengok lawak neh oke. Muka legend, hati tetap cute. Masalah betol. Aku takleh nak attach file dalam folder aku. So, korang tengok laa kat TiubAwak yea. Neh aku bagi link.


Haa, korang da tengok. Sumpah lawak giler kan. Kalo korang xpecah perut lagi, sila pecahkan sekarang. Kalo korang tak berair lagi mata tuh, sila cucuk sekarang. Korang memang takde perasaan!!

Oke, aku da ngantuk. Kul 3 pagi da beb. Mata, otak aku sume nak rehat. Kasi dorang rehat laa keyh. Layan laa video tuh puas2 :)

Baibai~~


nota KAM: pakaian xley blah. nak jambu jugak. hoho. huargghh~~

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment