Followers

Saturday, April 23, 2011

Jawab Survey Online iPanel dan Dibayar!!


Salam sume. 

Kali neh aku nak cerita pasal satu survey berbayar neh. iPanel. Taw-taw laa kan zaman sekarang neh, sume barang nak naik harga. Kalo korang yang dah kerja tuh, boleh buat neh as a side income kan. Kalo masih belajar macam aku neh, buleh jugak wat cari duit siket sebanyak tampung kehidupan hari-hari tuh. Ye dak? Dan suka aku nak ingatkan bahawasanya iPanel ini bukan SCAM!!

iPanel telah ditubuhkan pada tahun 2004. Kami merupakan sebuah syarikat kaji selidik yang profesional. Dalam masa yang singkat, melalui usaha kami, iPanel telah mempunyai ahli dari China, Hong Kong, Taiwan, Singapura, Indonesia, Thailand, Malaysia, Australia, New Zealand, Jepun, Korea, Philippines, Vietnam, dan lain-lain. Kejujuran dan perjanjian adalah prinsip kami, kami akan memberi perkhidmatan yang berkualiti untuk anda.

Kalo ade yang nak tengok2 dulu ke, nak join terus ke, boleh laa klik SINI. 

Camne nak register kan?

1. Korang klik link kat atas tuh. Nanti akan kuar page cam kat bawah neh. Korang kene isi semua maklumat kat dalam borang tuh taw.


2. Bila da siap isi semua tuh, link activation akan dihantar kat emel korang. Klik emel tuh tuk activekan. Then, secara rasminya korang dah jadi sebahagian dari keluarga iPanel.

3. Bile korang da siap semua, automatik korang akan dapat 50 mata sebagai ganjaran daftar dengan dorang. Untuk tambah mata tuh, korang jawab laa survey2 yang ada. Setiap survey berbeza nilai matanya taw. Nanti mata tuh akan diconvertkan kepada MYR.

Haa, bez kan. Juz jawab survey dapat duit. Senang kan? Kalo ade yang ragu2 tadi, dan sekarang dah rasa nak join laa pulak kan, boleh klik SINI jea.

Oke, selamat mencuba :)

Baibai~~

nota KAM: nak layan cite jap. boring lak. hurm~~

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment