Followers

Monday, May 2, 2011

Aku & Durian

Salam sume..

Cehh, tajuk nak jugak camtuh. Biar laa kan. Entri aku, ikot suka aku laa nak letak tajok ape pun kan? Ade masalah ke? Takde, duk diam2 dan bace~~

Setelah lame mengidam nak makan, dapat gak makan sebagai penutup bulan April ari tuh. Walaupun harga durian masih mahal lagi sekarang kan, itu tak penting! Sebab bukan aku yang beli. Hahaha. Tapi time kaseh laa kat famili aku yang susah payah bawak durian pegi KL. Sepanjang jalan duk hidu bau jea korang, sampai laa aku datang sane! Padan muke!


4 bijik durian dengan harga RM30. Mahal lagi laa tue kan. Takpe, dapat makan siket pon cukup laa. Nak makan banyak2 tunggu durian runtuh laa plak kan. Baru leh mencekik sampai tak ingat dunia. Pastu mula laa takleh nak tido sebab kepanasan. Padan muke, sape suro makan tak ingat kat orang lain kan? Huhu~


Walaupun kecik, isi dye tebal taw. Sedap giler. Rugi sape yang tak makan durian. Memang kaw2 laa kenyang. Eyh, makan durian saje kenyang ke? Kenyang kalo makan banyak cam aku. Badan jea kecik, tapi makan tak hengat kan. Hahaha~~


Pergh. Da tinggal kulit ngan biji jea. Kalo sendawa sedap neh. Satu rumah boleh bau. Silap2 satu taman leh bau neh. Oke, itu tipu =.=

Yang sebenarnya, entri neh aku wat khas untuk aku tujukan buat seseorang yang sedang berada di DUNGUN, TERENGGANU, MALAYSIA pada waktu dan ketika itu. Untuk kamu, sila jeles sekarang! Haha~~

Baibai~~

nota KAM: entri agak mengarut sebab kebosanan yang maksima =.=

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment