Followers

Wednesday, May 4, 2011

Mengarut Jea Koje Aku!

Salam sume. Selamat tengah malam. Ngee~~

Herm, neh aku nak cakap satu bende jek. Entri sebelom neh kan ade aku join satu segmen neh. Nak dijadikan cite, aku sorang jek yang join. Kesian gak kat abang Hackers tuh yang susah2 nak wat segmen. Sampai dye kate mungkin tuh segmen terakhir kot. Haish, kalo aku pun mesti sedih giler laa. Wat segmen dengan harapan ramai yang join, tapi...


Aku rase laa kan, bukan salah abg Hackers tuh pun orang taknak join. Tapi mungkin silap pilih tarikh kot. Sekarang kan musim exam, sume orang dok sebok nak ngadap buku kan. Aku? Aku takpe. Aku abes exam 28.04.2011 lagi. So, takde masalah kalo aku nak join pape, online 48jam pon kan? Hoho~~


Untuk abg Hackers, jangan cepat putus asa. Kalau ase nak wat segmen lagi, juz go on. Pilih tarikh yang kene ngan keadaan, and jangan laa wat tempoh segmen tuh pendek ngat. Kadang2 stadi ada gak yang stress. Bile stress nak online jea kojenye kan. Lagipun segmen tuh menarik sangat2. Kalau dipanjangkan lagi, mesti ramai lagi yang nak join tuh. Saya join pon sebab menarik!! Ikhlas neh taw :D

Satu minggu dye nak review belog aku. Aku jadi segan lak. Ye lah, entri mengarut meraban, nanti dye nak review ape pun tak taw lak kan. Kalo bes, berguna tak pe laa gak. Neh tah hapehape jek entri aku. Biasa laa, blogger yang syok sendiri kan. Hahaha~~

Dah, panjang lak mengarut neh. Abg Hackers, kalo rase entri yang meraban tuh, xyah review pun tak pe. Saya tak kesah pon. :)

Baibai~~

nota KAM: sebabkan da kul 12 tengah malam, happy belated birthday AZROY IZZAT!! happy birthday SITI SUHAILA!!

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment