Followers

Saturday, May 14, 2011

Amir Terkeluar Maharaja Lawak Minggu 7


Lame tak update? Lame ke? Tak update sebab xleh bukak dashboard. Katenye tengah upgrade dashboard untuk lebih senang dan nampak kemas tersusun. Oke, aku da mengarut. Tak tahu gak nape dye nak upgrade tuh. Tapi logiknya camtuh laa kan?

Ini versi fast update. Sebab aku da ngantuk sebenarnya. Lagipun esok gak aku da stat keje secara rasminya even 2,3 ari sebelom neh pon ada gak keje on call. 

Aku taw ramai yang tertunggu-tunggu saat neh kan. Amir Maharaja Lawak Tersingkir! Kalau korang dah singkirkan Amir, nati takde mase korang nak pegi berak ke, nak kencing ke dulu mase tengok Maharaja Lawak tuh kan? Ataupun ade yang tetibe rase lapar time tengok Maharaja Lawak tuh, ade gak mase nak pegi senduk nasik lam periuk tuh kan kalo Amir ada.

Tapi takpe, sebab nanti ade undi masuk. Kalau korang taknak terberak depan tibi, terkencing kat situ, tertinggal babak mase amik nasik, undilah amir kat Facebook Maharaja Lawak.

Minggu neh pada aku Jambu memang mantap. Jambu power laa kalo bab silent komedi neh sebab kalo dorang cakap banyak kan, tak lawak sangat pon. So, lebih baik banyakkan aksi yang lawak daripada banyak bercakap cam Amir. Peace.

Baibai~~

nota KAM: aku bukan peminat Amir!

SUKA entri ini?

2 comments: