Followers

Monday, May 9, 2011

Dulu 24:7, Kini MAX 247

max 247

Bagaikan baru tersedar dari mimpi. Dulu dikenali dengan kumpulan 24:7, The 1st Ever Kpop Group in Malaysia. Tapi itu dulu, zaman masih feeling-feeling Korea gitew. Sekarang mereka sudah sedar mereka berada di bumi MALAYSIA barangkali. Kini ingin dikenali dengan nama MAX 247, memperjuangkan genre Mpop. Camni laa baru betol kan. Kaki jejak tanah Malaysia tapi nak feeling-feeling Kpop pehal?

Kalau nak ikutkan dengan pemberitahuan di atas neh, macam mereka pasrah dengan kutukan yang ternyata lebih membukit dari yang menyokong kan. Ape-ape pun, kira oke laa tu. At least, kritikan tuh dorang pandang dari sudut yang positive kan?

Dorang pon da mintak maaf atas kesilapan dorang tuh. So, lebih molek dan elok rasanya kalau kita memaafkan saja keterlanjuran mereka itu. Biasa laa, kita cuma manusia biasa jea kan. Benda-benda camtu memang tak leh nak lari dah. Ade siket sebanyak yang kita akan terlepas buat, kan?

Lepas neh, boleh laa sokong MAX 247 oke? Terbaru, mereka telah membuat satu persembahan di Majlis Pelancaran Youth Tourism Fair pada 5 Mei yang lepas. Mutu persembahan dorang camne agaknya? Tunggu laa kalau ade yang share video kat youtube yea. All da best MAX 247!

Baibai~~

nota KAM: lepas neh gula-gula jadi ape pulak yea?? =.=

SUKA entri ini?

No comments:

Post a Comment